به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان سید هادی حسینی‌ بیدار افزود: بر اساس تقسیم کار انجام شده، رفع مشکلات آبرسانی یک چهارم شهر سر پل ذهاب بر عهده استان همدان گذاشته شد.
وی با بیان اینکه تیم فنی این شرکت متشکل از 20 نفر از متخصصان در سر پل ذهاب مستقر شدند گفت: تجهیزاتی از استان شامل یک بیل ببکو، یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه بیل مکانیکی به این شهر ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: تعمیر انشعابات و شبکه اصلی آبرسانی شهر در این بخش با فعالیت تیم فنی اعزامی در حال انجام است.
حسینی‌ بیدار اظهار کرد: یک دستگاه ژنراتور و تانکر آبرسانی سیار، 2 دستگاه خودرو پیکاپ، بیل مکانیکی، اکیپ تعمیرات و ژنراتور 20 کیلووات به این مناطق ارسال شده است.
وی یادآور شد: تانکر آبرسانی سیار آب و فاضلاب چند ساعت بعد از زلزله در محل زلزله مستقر شد و اکنون نیز مشغول خدمات‌رسانی است.
وی با اشاره به اینکه ژنراتور برق اضطراری برق سیار به همراه 2 نفر نیرو برای پایدارسازی برق تاسیسات آب مناطق زلزله‌زده صبح روز اول در آنجا مستقر شد افزود: این شرکت تیم های واکنش سریعی تجهیز کرد که در روز دوم با تجهیزات کامل و لوازم ضروری برای تعمیرات خطوط انتقال و شبکه آب اعزام شدند که اکنون نیز مشغول فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص وضعیت کنونی آب مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: تیم اعزامی همدان هم اکنون مشغول فعالیت در محل هستند که بخشی از شبکه آب آن مناطق پایدار شده اما در برخی شهرها که خسارت بیشتر بوده، همچنان در حال انجام فعالیت هستیم.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
2087/1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.