به گزارش ایرنا سید مجید شماعی در بازدید از روستای اصله فامنین اظهار کرد: تسهیلات اشتغال فراگیر زیر نظر اداره های جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت و میراث فرهنگی خواهد بود و میزان وام درخواستی برای متقاضیان شناور است و شخص با آورده 17 درصدی می تواند این وام را دریافت کند.
وی درباره تسهیلات بانکی در راستای توسعه اشتغال روستایی گفت: سود این وام ها بین 6 تا 9 درصد است و برای طرح های کشاورزی ، گلخانه ای ، کشت های کم آب بر و ساخت و ساز دامداری ها اختصاص می یابد.
وی بر لزوم آگاه سازی روستاییان از میزان تسهیلات بانکی توسعه اشتغال روستایی و نیز اشتغال فراگیر تاکید کرد.

** مشارکت مردمی نیاز اصلی زلزله زدگان غرب کشور
فرماندار شهرستان فامنین با تاکید بر اینکه زلزله زدگان غرب کشور در کنار حمایت های مالی و معنوی دولت نیاز به مشارکت مردمی نیز دارند گفت: هموطنان انسان دوست در روزهای گذشته کمک های خوبی را به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند.
وی افزود: این حادثه دردناک در سایه برنامه هدفمند ، نظم و انسجام دستگاه های متولی و همراهی و وحدت همه بخش ها قابل مدیریت است.
شماعی با بیان اینکه کمک های مردم شهرستان فامنین در 48 ساعت اخیر ارسال شده است اظهار کرد: رخداد زلزله در غرب کشور بسیار تامل برانگیز بود و مردم فامنین در کنار سایر هموطنان در تلاش هستند تا به بهترین حالت ممکن به هموطنان زلزله زده خود کمک کنند.
شهرستان فامنین در 65 کیلومتری همدان قرار دارد و حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.