به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی افزود: این تیم های عملیاتی شامل یک بالابر خاور و 2 خودرو عملیاتی به همراه هشت نفر نیرو اتفاقات عملیات هستند که برای کمک به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعزام شدند.
وی با اشاره به وقوع زلزله شامگاه یکشنبه که استان همدان را لرزاند اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارشی از خسارت به تاسیسات برقی این استان اعلام نشده است.
وی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان آمادگی کامل و تمام مدیران و نیروهای شرکت در حال آماده‌باش بوده و آمادگی کمک به مناطق آسیب‌دیده را دارند.
شهیدی با بیان اینکه توزیع برق استان همدان آمادگی اعزام نیروی بیشتر به مناطق آسیب‌دیده را دارد تصریح کرد: هم‌استانی‌ها نیز در صورت بروز هر گونه مشکل قطعی برق می‌توانند با مرکز 121 این شرکت تماس بگیرند و اطلاع دهند.

** آمادگی برق اسدآباد برای اعزام تیم عملیاتی به مناطق زلزله‌زده
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد نیز گفت: این مدیریت برای اعزام تیم عملیاتی و ارائه کمک به هموطنان در مناطق زلزله‌زده آمادگی کامل را دارند.
امیرحسین بختیاری اظهار کرد: در اولین دقایق وقوع زلزله وضعیت خطوط شبکه‌های برق شهرستان توسط نیروهای مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد بررسی شد.
وی افزود: بر اثر پس لرزه‌های زلزله خطوط برق برخی نقاط این شهرستان قطع شد اما خسارت چندانی به وجود نیامده بود.
مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد عنوان کرد: پس از وقوع زلزله و خبر قطع برق در برخی نقاط بلافاصله کمیته بحران تشکیل و تمام تیم های عملیاتی فرا خوانده شد که به محل‌های مشخص شده اعزام شدند.
وی ادامه داد: در اثر این زمین لرزه برق سه روستا از جمله روستای پیر شمس الدین و خط پل شکسته و یک محل نیز در مرکز شهرستان قطع شده بود که در کمتر از یک ساعت مشکلات برطرف شد.
بختیاری با اشاره به آمادگی نیروهای این مدیریت عنوان کرد: این مدیریت آمادگی لازم برای اعزام تیم های عملیاتی با تجهیزات کامل و ارائه هرگونه کمک به هموطنان در مناطق زلزله زده را دارد.
به گزارش ایرنا، زلزله ای شامگاه یکشنبه به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمارها این زلزله بیش از 430 کشته و افزون بر هفت هزار مصدوم داشته است و بیشترین خسارت ها مربوط به شهرستان سرپل ذهاب می شود.
2087/1181 خبرنگار: الهام تدین ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.