به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی اظهار کرد: این محموله امداد‌رسانی شامل 100 عدد تیر 9.400، 100 عدد تیر 12.400، یک هزار عدد مقره دوشیاره، 100 عدد مقره سیلکونی، پنج عدد تابلو 200 آمپری و 5 هزار متر کابل خودنگهدار است که به این مناطق ارسال شد.
وی با بیان اینکه این شرکت آمادگی کامل برای اعزام تیم و نیرو به مناطق زلزله‌ زده غرب کشور دارد افزود: ساعاتی پس از وقوع زلزله در غرب کشور، فراخوان اعزام برای ارائه خدمات انسان دوستانه به مردم مناطق زلزله ‌زده به ستاد مدیریت بحران استان اعلام شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه روز گذشته اولین گروه از شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای کمک به استان کرمانشاه اعزام شد افزود: این گروه شامل سه تیم عملیاتی با هشت نفر نیروی متخصص بود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در این شرکت عنوان کرد: بامداد امروز نیز دومین گروه شامل سه تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.
شهیدی یادآور شد: این تیم ها شامل هشت نفر نیروی فنی و سه دستگاه خودرو با تجهیزات کامل از قبیل یک دستگاه خودرو پیکاپ، یک دستگاه مزدای دوکابین و یک دستگاه بالابر بود که به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این شرکت برای ارسال کمک‌های دیگر و اعزام تیم های بیشتر نیز آمادگی کامل دارد.
به گزارش ایرنا، زلزله ای شامگاه یکشنبه به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمارها این زلزله بیش از 430 کشته و افزون بر هفت هزار مصدوم داشته است و بیشترین خسارت ها مربوط به شهرستان سرپل ذهاب می شود.
1181/2087
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.