محمدرضا جوادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح با محوریت کتاب و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان 9 منطقه روستایی محروم اسدآباد، قهاوند و تویسرکان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه در هفته کتاب به کتابخانه های پنج مدرسه روستایی استان کتاب اهدا می شود، اضافه کرد: در این هفته از کودکان و نوجوانان فعال در حوزه کتاب تقدیر می شود.
وی برگزاری همایش اقدام پژوهی مربیان برتر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان، برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در سطح مراکز 40 گانه کانون و برگزاری جشن کتاب را از دیگر برنامه های این نهاد در هفته کتاب عنوان کرد.
جوادی همچنین با اشاره به تخفیف محصولات فرهنگی کانون به مناسبت هفته کتاب، گفت: در این هفته کتاب های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 40 درصد تخفیف، محصولات سرگرمی و فکری با 30 درصد تخفیف و نوشت افزار با 20 درصد تخفیف در فروشگاه کانون پرورش فکری همدان عرضه می شود.
هم اکنون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان دارای 40 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان است که از این تعداد 28 مرکز ثابت، هشت کتابخانه سیار روستایی، یک واحد سیار شهری و سه کتابخانه پستی است.
همچنین 54 هزار نفر عضو اسمی مراکز کانون و بیش از 50 درصد این افراد عضو فعال هستند.
بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 20 تا 26 آبان ماه برگزار می شود.
1181/2090
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.