به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر فردا /دوشنبه/ به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود، 2 تیم آخرین بازی دور رفت گروه سوم این دوره از رقابت ها را برگزار می کنند.
پاسی ها هم اکنون با 14 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و برتری مقابل تیم قعرنشین شهرداری بم می تواند شرایط آنها را برای حضور در جمع مدعیان صعود هموار سازد.
شاگردان عبدالمجید باقری نیا با برتری در 2 بازی اخیر تیم پاس توانست اند بازگشت باشکوه به این رقابت ها با هدایت سرمربی جدید خود داشته باشند و پیروزی آنها در بازی امروز بر شانس صعود آنها به دور دوم خواهد افزود.
تیم پاس در حالی با 14 امتیاز هم اکنون رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد که با تیم شهرداری فومن صدرنشین بازی ها تنها 6 امتیاز و با تیم های دوم و سوم جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد و جبران این امتیاز با توجه به 10 بازی باقی مانده دور برگشت امکان پذیر است.

** مصاف پاس با ضعیف ترین خط دفاعی لیگ 2
تیم شهرداری بم با دریافت 23 گل ضعیف ترین خط دفاعی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور را در اختیار دارد.
این تیم در 9 بازی انجام داده با دریافت 23 گل در رتبه دهم جدول یازده تیمی گروه سه قرار گرفته است.
شهرداری بم که نخستین حضورش در لیگ دسته 2 فوتبال کشور را تجربه می کند در بازی فردا دوشنبه نبرد سخت برابر پاس همدان خواهد داشت که اکنون با هفت گل خورده جزو بهترین خط دفاعی لیگ 2 محسوب می شود.

** شانس صعود پاس با برتری مقابل شهرداری بم
پاسی ها در صورت برتری مقابل شهرداری بم می توانند شانس حضور در جمع سه تیم نخست گروه سه افزایش دهند.
با توجه به فاصله کم امتیازی این تیم با تیم های اول تا چهارم گروه سه و تقابل حریفان با یکدیگر در هفته دهم، پاس از این فرصت می تواند برای صعود چند پله ای خود استفاده کند.
شهرداری بم در 9 بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به پیروزی شده و کسب چهار تساوی و چهار شکست در کارنامه این تیم دیده می شود.
شاگردان باقری نیا باید از این دیدار خانگی برای کسب سه امتیاز بازی نهایت استفاده را داشته باشند به ویژه اینکه هوای سرد و کوهستانی همدان و ارتفاع 1700 متری از سطح دریا با شرایط بدنی بازیکنان شهرداری بم سازگار نخواهد بود.
دیدار این 2 تیم فردا و از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان آغاز می شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.