به گزارش خبرنگار ورزشی خبرآنلاین از همدان ؛ رسول منعم، که در مراسم استقبال از نادر قرایی پیشکسوت کاراته قهرمان جهان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: از طرح ها و پیشنهادهای پیشکسوتان استان در توسعه ورزش قهرمانی استقبال می کنیم.

وی اظهار داشت: پیشکسوتان بازوان توانمند در رشد و پیشرفت ورزش استان به شمار می روند و دستگاه ورزش استان نیز همواره از تجربه و توان فنی آنها استفاده و استقبال کرده است.

منعم خاطرنشان کرد: پیشکسوتان به ویژه قهرمانان ملی بازوان توانمند و سرمایه بسیار ارزشمند و مهم برای ورزش استان هستند.

وی ادامه داد: تداوم قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران تا رده پیشکسوتان نشان از قابلیت های بالای ورزش استان همدان دارد که امیدواریم مدال آوری پیشکسوتان در عرصه های بین المللی الگویی برای نوجوانان و جوانان باشد تا انگیزه را در بین آنها برای تداوم مسیر موفقیت دوچندان نماید.

منعم، نادر قرایی، پیشکسوت کاراته استان را از مفاخر ورزش کاراته دانست و تصریح کرد: کاراته از رشته های مستعد و قهرمان پرور استان همدان است و ما امروز خوشحالیم که در تمامی رده های سنی موفق به کسب افتخار در ایران و جهان شده ایم.

لازم به ذکر است، نادر قرایی در مسابقات شوتوکان WSKF قهرمانی جهان که عصر روز شنبه در کشور ارمنستان برگزار شد، موفق به کسب نشان طلای این دوره شد، وی در مرداد ماه سالجاری نیز با کسب دو مدال نقره و یک برنز در مسابقات جهانی ژاپن، برای کشور افتخار آفرینی کرده بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786708
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.