به گزارش ایرنا مجید کیهانی شامگاه یکشنبه در جمع اعضای دو ومیدانی استان همدان اظهار کرد: این تعداد مربی هم اکنون دارای شناسنامه هستند و براساس تصمیم فدراسیون 30 مربی شناسایی شده که عملکرد قابل قبولی داشته اند از ابتدای آذرماه امسال حقوق دریافت خواهند کرد.
وی بیان کرد: ساماندهی مربیان فعال و سازنده دو ومیدانی کشور از سیاست های اصلی فدراسیون در سال جاری است و هیات های دو ومیدانی استان ها باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
کیهانی در ادامه با اشاره به توجه ویژه به تمرینات تخصصی تیم های ملی دو ومیدانی کشور اظهار کرد: برهمین اساس مذاکره با مربیان سرشناس لهستانی را برای چند ماه انجام داده ایم.
وی افزود: عقد قرارداد با فدراسیون دو و میدانی لهستان برای اعزام مربیان سرشناس جهت تیم های ملی کشورمان نیز انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام در سفر اخیر به کشور لهستان انجام شد ضمن اینکه تجهیزات لازم برای رشته دو ومیدانی را برای استفاده شهرستان ها تامین کرده ایم.
کیهانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد هیات دو ومیدانی همدان در سال های اخیر گفت: همدان در حال حاضر جزو سه استان برتر کشور در رشته دو ومیدانی است.
وی اضافه کرد: کسب سهمیه ورود به بازی های المپیک ریو، دست یابی به نشان برنز آسیا و مقام ششم نوجوانان جهان، رکوردشکنی های ملی و عضویت 8 ورزشکار و مربی در تیم ملی نوجوانان از دستاوردهای موفق دو ومیدانی همدان طی 2در سال اخیر بوده است.
وی با تمجید از عملکرد مربیان دو ومیدانی همدان گفت: از 30 مربی فعال که قرار است از ابتدای آذرماه حقوق دریافت کنند، سه مربی از استان همدان هستند.
هفت هزار دو ومیدانی کار و یکصد مربی در حال حاضر در رشته دو ومیدانی استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.