به گزارش ایرنا نماینده فوتبال همدان در حالی روز سه شنبه هفته جاری مهمان گیتی پسند اصفهان است که در هفته های اخیر ناکام بوده و سیر نزولی را در جدول رده بندی بازی ها داشته است.
شاگردان هادی گل محمدی در تیم شهرداری همدان اگرچه شروع خوبی در فصل جدید لیگ 2 داشتند اما در ادامه با ثبت نتایج ضعیف از جمع مدعیان بالای جدول خارج شده و حالا در مرز سقوط قرار گرفته اند.
تیم تحت هدایت گل محمدی هرگز نتوانسته رضایت مسئولان را تا این هفته از رقابت ها جلب کند و تنها یک برد به دست آورده و سه تساوی و سه شکست سهم این تیم با گذشت هفت هفته از بازی ها است.
این تیم اگرچه دارای خط میانی خوبی است اما در دفاع بسیار ضعیف نشان داده و در این هفت هفته از بازی ها 10 گل را دریافت کرده است.
خط حمله شهرداری همدان نیز آنطور که باید موفق نبوده و هشت گل به ثمر رسانده و همین مساله به ناکامی این تیم نیز تاثیر گذاشته است.
هادی گل محمدی سرمربی شهرداری همدان در شرایط فعلی جایگاه متزلزل دارد و چه بسا شکست در برابر گیتی پسند اصفهان زمینه خروج او را از این تیم مهیا سازد.
سرمربی شهرداری امسال در کنار خود نتوانست از کادر فنی باتجربه و فوتبالی بهره ببرد و اشتباهات او در جذب بازیکنان برخی بازیکنان بی کیفیت سبب شد تا تیم تحت هدایت او رهسپار پایین جدول شود.
اگرچه مصدومیت چند بازیکن نیز درعدم نتیجه گیری شهرداری چی ها تاثیر مستقیم گذاشت اما در مجموع خط دفاعی شهرداری به قدری پراشتباه عمل کرده که شرایط را برای آنها نامطلوب رقم زده است.

** خطر سقوط در کمین شهرداری
شاگردان گل محمدی اگرچه با 6 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته اند اما فاصله امتیاز آنها با تیم دهم جدول یازده تیمی گروه سه لیگ 2 تنها سه امتیاز است.
این تیم اگر بتواند در بازی فردا مقابل گیتی پسند اصفهان به پیروزی دست یابد، اگرچه شاید تغییری در رتبه جدول نداشته باشد اما می تواند فاصله امتیاز خود را با تیم های بالاتر کمتر کند.
شکست مقابل گیتی پسند اصفهان نیز می تواند به سقوط چند پله ای این تیم منجر شود.
از سوی دیگر شهرداری هم اینک با تفاضل گل منفی 2 مواجه است و این شرایط نیز آنها را در هم امتیازی با دیگر تیم های همسایه نشین گروه سه، پایین تر قرار می دهد.
گیتی پسند اصفهان نیز همچنان در تلاش برای خروج از قعرجدول رده بندی گروه سه است.
شاگردان محمد یاوری از 6 بازی انجام داده در لیگ 2، تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده اند و 2 تساوی و 4 شکست حاصل کار این تیم بوده است.
این تیم نیز برای خروج از بحران نیاز مبرم به برتری در این مسابقه دارد.
تیمی که تاکنون موفق به پیروزی نشده و با این حال از یک مربی باتجربه و نام آشنا سود می برد.

** آخرین شانس سرمربی شهرداری
شهرداری همدان اگر در این بازی موفق به پیروزی نشود چه بسا تغییراتی در کادر فنی این تیم صورت بگیرد.
شکست در مقابل تیمی که تاکنون طعم پیروزی را نداشته است، می تواند منجر به تغییر سرمربی شود.
هادی گل محمدی شانس آخر خود را در شهرداری همدان تجربه می کند و شکست در این دیدار شاید به قیمت برکناری یا استعفای او و سپردن سکان شهرداری به یک مربی بومی دیگر شود.
هم اینک شنیده می شود 2 مربی بومی در میز انتظار قرار دارند تا در صورت عدم نتیجه گیری سرمربی فعلی شهرداری، باب مذاکره با مدیران این باشگاه را آغاز کنند.
دیدار این 2 تیم روز شنبه و از ساعت 15 به میزبانی تیم گیتی پسند اصفهان برگزار می شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.