به گزارش روز شنبه ایرنا این قایقران همدانی در رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا که اواخر هفته قبل به میزبانی شانگهای چین به پایان رسید، موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شد.
این قایقران در کایاک چهار نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان آسیا مدال برنز کسب کرد و در ماده 200 متر 2 نفره به نشان طلا رسید.
همچنین در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان با اختلاف هزارم ثانیه صاحب مدال نقره شد و در در کایاک چهارنفره هزار متر برنز گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مراسم، آرزو حکیمی را یکی از نوابغ ورزش استان همدان نامید.
رسول منعم افزود: این بانوی قایقران یکی از افتخارات ارزنده تاریخ قایقرانی کشور است که همواره در رقابت های بین المللی مدال های ارزشمند را برای کشورمان به ارمغان آورده و یکی از ملی پوشان پرمدال این رشته ورزشی به شمار می رود.
وی بیان کرد: قایقرانی از رشته های پرمدال در رویدادهای بین المللی است و همدان همواره در این رشته موفق عمل کرده و بدون تردید این افتخارآفرینی ها با حمایت جدی دستگاه ورزش همراه خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانوان همدانی در ورزش کشور سرآمد هستند و مقام های خوبی را برای کشور به ارمغان آورده اند.
وی یادآور شد: امسال سال پربار و خوبی برای ورزش قهرمانی استان بوده است و طی هفت ماهه امسال ورزشکار همدانی در رقابت های فراملی موفق مدال های رنگارنگ شده اند.
آرزو حکیمی در رده زیر 23 سال، 6 سال قبل به تیم ملی قایقرانی راه یافت و تاکنون چهار مدال طلا و سه مدال برنز در قهرمانی آسیا و همچنین مقام چهارم در رقابت‌های جوانان جهان در آلمان 2011 را کسب کرده‌ است.
او جوان ‌ترین ورزشکار ایرانی در مسابقات المپیک 2012 لندن و نخستین بانوی قایقران ایرانی (در رشته کایاک) در المپیک است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.