به گزارش روز شنبه روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده بخش 'مسابقه تئاترخیابانی' از سوی شورای انتخاب متشکل از جواد کبودراهنگی ، علیرضا دهقانی و امیرمشهدی عباس است.
نمایش 'آش مهربانی' نوشته بر اساس کتاب آش سنگ با کارگردانی زهرا مریدی از تهران، نمایش 'بازی و کودک' نوشته محمد رضا جعفری لفوت و کارگردانی مریم مهدی پور پیر بستی از کیاشهر، نمایش 'تفنگچی' نوشته و کارگردانی سیاوش توده فلاح از نظر آباد از جمله این آثار است.
نمایش ' خواستن و توانستن' نوشته احمد بیگلریان کارگردان نسا بخشی از همدان ، نمایش 'سبز و سبز' نوشته و کارگردانی مهدی صالح یار از تبریز ، نمایش 'سیاره فتالاموس' نوشته و کارگردانی بهداد بلیغ فر از تهران و نمایش 'مبارک باشد' نوشته و کارگردانی حبیب اله ناصری از میناب و نمایش 'یک مهمانی ساده' نوشته و کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ری از دیگر آثار نمایش خیابانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان است.
گفتنی است بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در آذرماه سال 1396 و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.
7523/2087
تنظیم کننده: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.