کیومرث هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدفگذاری ما در کمیته ملی المپیک با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان این است که به نسبت بازی های آسیایی اینچئون کره و گوانگجو چین عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم و هدف اصلی ما افزایش مدال ها به ویژه مدال های طلا است.
وی اضافه کرد: برهمین اساس در نشست های تخصصی که با فدراسیون ها خواهیم داشت، سهم هر فدراسیون را باتوجه به مدال آوری ها تعریف می کنیم.
هاشمی تصریح کرد: البته دوره 2018 در مقایسه با قبل بسیار سخت تر خواهد بود چرا که همه کشورها با برنامه ریزی و قدرت بیشتری در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی حضور خواهند یافت.
وی افزود: بازی های المپیک 2020 توکیو نیز از مسیر همین بازی های آسیایی می گذرد با این تفاوت که در المپیک بهترین های جهان حضور دارند.
وی بیان کرد: هدف ما برای حضور در بازی های المپیک 2020 ابتدا کسب سهمیه بیشتر است و در رشته هایی نظیر تکواندو، کشتی و وزنه برداری دنبال رسیدن به مدال های بهتر هستیم.
وی افزود: در کسب سهمیه نیز بهترین های جهان حضور خواهند یافت و برهمین اساس باید با آمادگی کامل برای کسب بیشترین سهمیه تلاش کنیم.
هاشمی در ادامه با اشاره به انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات کمیته دی ماه و با اساسنامه جدید و با اساسنامه جدید که پیش‌نویس آن به تائید IOC رسیده ، برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: سعی داریم انتخابات کمیته ملی المپیک را یک تا 10 روز زودتر از موعد مقرر برگزار کنیم.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.