به گزارش ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این مجموعه ورزشی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با استفاده از ماده 27 قانون الحاق 2 عملیات تعمیر و مرمت مجموعه ورزشی تختی ملایر توسط بخش خصوصی انجام شد.
غلامحسن اکبری افزود: به همت بخش خصوصی بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی، تجهیز و تعمیر استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی تختی ملایر به مساحت یک هزارو 490 مترمربع هزینه شد.
وی با بیان اینکه عملیات مرمت و تجهیز استخر مجموعه تختی از سال گذشته آغاز و امروز همزمان با هفته تربیت بدنی افتتاح شد، ادامه داد: این استخر شامل بخش های سونای خشک و بخار، جکوزی، رختکن، بخش اداری و مدیریت و بوفه است.
اکبری گفت: علاوه بر استخر، تعمیر خانه کشتی با 100 میلیون ریال، تعمیر سالن شهید بهشتی و کفپوش با 900 میلیون ریال، تعمیر خانه وزنه برداری با 150 میلیون ریال اعتبار، بهسازی و اجرای محوطه مجموعه با 600 میلیون ریال نیز در دست اجرا است که تا هفته آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: همچنین خرید حق انشعاب فاضلاب مجموعه ورزشی تختی و نصب آن به شبکه فاضلاب شهری با 620 میلیون ریال اعتبار در دست اجرا است.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان اظهار کرد: این ورزشگاه جزو طرح های دارای اولویت وزارت ورزش و جوانان با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصد برای تکمیل است که قرار است با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال افتتاح شود.
اکبری افزود: تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر هزینه شده که برای تکمیل 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به استان همدان، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش روز پنجشنبه پس از افتتاح استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی تختی، از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت و قول مساعد داد بزودی تمهیدات لازم برای تکمیل و بهره برداری این ورزشگاه اندیشیده خواهد شد.
استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی تختی ملایر به دلیل فرسودگی و نداشتن استانداردهای لازم به مدت 6 سال تعطیل بود که به همت بخش خصوصی و محل سرمایه پذیری از طریق ماده 27 قانون الحاق بازسازی و مرمت شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.