صفی الله صفایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام نور همدان در حوزه کیفی نیز رشد داشته و شاهد مجهز شدن آزمایشگاه های این دانشگاه به تجهیزات و دستگاه های جدید هستیم اضافه کرد: سرانه آموزشی در این مرکز به ازای هر دانشجو 5.5 متر مربع و و سرانه فضای سبز به ازای هر دانشجو 18 متر مربع است.
وی اظهار کرد: از 23 مهر ماه سال جاری نام نویسی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناساسی ارشد آغاز شده و از 30 مهر برای تحصیل در مقطع کارشناسی ثبت نام از متقاضیان صورت می گیرد.
صفایی ویژگی دانشگاه پیام نور را فراهم بودن امکان تعیین محل آزمون توسط دانشجو، امکان تحصیل همزمان در 2 رشته، اجباری نبودن حضور در کلاس، استفاده از سیستم الکترونیکی برای آموزش و قسط بندی کردن شهریه دانشجو و پرداخت تسهیلات 10 میلیون ریالی ذکر کرد.
وی یادآوری کرد: در حوزه عمرانی سال گذشته با هزینه کرد 60 میلیارد ریال چندین طرح ورزشی در دست اجرا بهره برداری شدند.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان اظهار کرد: تعداد دانشجویان جدیدالورود در مقطع کارشناسی سه هزار و 300 نفر هستند که 80 درصد اقدام به ثبت نام کرده اند همچنین در مقطع ارشد 500 نفر هستند.
صفایی اضافه کرد: نرخ شهریه ثابت و متغیر این دانشگاه طبق مصوبه وزارت علوم و هیات امنای دانشگاه پیام نور 15 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: این میزان افزایش شهریه با توجه به تورم، افزایش حقوق، افزایش هزینه های جاری و دیگر خدمات ارائه شده در این دانشگاه طبیعی است.
وی با بیان اینکه پیام نور از دانشگاه های فعال در حوزه آموزشی است گفت: سیستم آموزشی این مرکز برگرفته از منابع علمی معتبر بوده بنابراین سطح علمی دانشجویان پیام نور بسیار بالا است.
صفایی گفت: دانشگاه پیام نور همدان در حال حاضر دارای 14 واحد با میزان 14 هزار و 500 دانشجو است که از این تعداد یک هزار و 500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
243 رشته کارشناسی و 43 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور همدان تدریس می شود.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.