به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان با ابلاغ بخشنامه ای خواستار تعامل رسانه ای وارتباط تنگاتنگ دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها و طرح اختلافات و تنش های احتمالی در کمیته حل اختلاف خانه مطبوعات استان شد.

محمد ناصر نیکبخت در این بخشنامه که 19 مهر ماه خطاب به مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی استان صادر شد، آورده است: خداوند بزرگ را شاکریم که ملت شریف ایران اسلامی ، در 29 اردیبهشت 96 با شرکت پرشوردر انتخابات و برگزیدن رئیس جمهوری دانشمند ، شجاع و مدبر ، امتداد تدبیر را برای میهن اسلامی رقم زدند.

در ادامه این بخشنامه آمده است: اینک درآستانه فعالیت دولت دوازدهم ، با توجه به رویکرد و تأکید مؤکد رئیس جمهور محترم ، جناب آقای دکتر روحانی بر اجرای منشور حقوق شهروندی وقانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از آنجا که رسانه، یکی از ارکان مهم و مؤثر در ترویج فرهنگ مطالبه گری و زمینه ساز پاسخگویی شفاف مسؤولین به شمار می رود ، شایسته است ضمن تعامل سازنده وارتباط تنگاتنگ با رسانه ها اعم از دیداری ، شنیداری ، مکتوب و الکترونیکی، در صورت بروز هرگونه مشکل ویا تنش با اصحاب رسانه استان ، موضوع را ابتدا از طریق کمیته حل اختلاف مستقردرخانه مطبوعات استان پیگیری و در صورت عدم حصول توافق، حق پیگیری دستگاه از سایر مراجع نیز محفوظ خواهد بود.

لازم به ذکر است، پیش از این در دولت یازدهم نیز استاندار همدان اعلام کرده بود که هیچ یک از مدیران سازمان ها یا دستگاههای اجرایی استان حق شکایت از رسانه ها را ندارند مگر در موارد ضروری که باید روابط عمومی استانداری همدان را قانع کنند.

به گزارش خبرآنلاین، کارگروه رسانه به منظور بررسی و رفع مشکلات رسانه های استان و به دستور مستقیم استاندار همدان در دولت یازدهم در استان فعال شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 765083
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.