سرخاب سه شنبه شب گذشته پس از شکست تیمش مقابل شهرداری فومن ضمن نشست با محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس نسبت به استعفای خود هماهنگی لازم را داشت که با موافقت مدیریت این باشگاه همراه شد.
سرخاب عصر امروز (چهارشنبه) نیز با حضور در تمرین تیم فوتبال پاس همدان ضمن خداحافظی از اعضای این تیم، بر تلاش برای موفقیت پاس تاکید کرد.
وی اظهار کرد: پاس تیم بزرگی است و باید تلاش کنید تا این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد.
سرخاب بیان کرد: به هر حال رسم فوتبال همین است و هر آمدی، رفتی دارد و امروز نوبت بنده است که از پاس جدا شوم.
وی افزود: ما تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا تیم موفق شود اما به هر حال این چنین نشد و از مسئولان، مدیریت و اعضای تیم و نیز هواداران تشکر می کنم.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز با قدردانی از تلاش عباس سرخاب در مدت حضورش در پاس، گفت: سرخاب یکی از با اخلاق ترین و متعهدترین مربیان حال حاضر فوتبال کشور است.
محمدتقی رحیمی افزود: به هر حال سیاست باشگاه کسب نتایج مطلوب با هدف صعود به لیگ یک است و نمی توانستیم بیشتر از این منتظر باشیم.
وی اضافه کرد: سرخاب با هماهنگی لازم و توافق صورت گرفته از تیم پاس استعفا داد و آرزوی موفقیت برای این مربی با اخلاق در عرصه های زندگی و ورزشی داریم.
وی بیان کرد: هم اینک با چهار گزینه سرشناس به نام های خدادادعزیزی، فرهاد کاظمی، سهراب بختیاری زاده و علی لطیفی مذاکره داشته ایم.
رحیمی خاطرنشان کرد: البته تضمینی نیست که گزینه نهایی از این چهار مربی باشد چرا که در حال مذاکره با دیگر مربیان سرشناس و باتجربه نیز هستیم.
وی یادآور شد: سرمربی جدید تیم تا یک هفته آینده تعیین و نسبت به معرفی رسمی وی در اردوی تمرینی پاس اقدام می کنیم.
وی افزود: هدف ما کسب نتایج مطلوب با هدف صعود به لیگ دسته یک است و در این مسیر دشوار با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.