به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز پنجشنبه به مناسبت هفته ناجا در جمع عوامل نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار کرد: این هفته فرصت بسیار مغتنمی برای به نمایش گذاشتن اقتدار و توانایی های نیروی انتظامی است.
وی با تاکید بر تقویت ارتباط و تعامل بیشتر مردم و مسئولان با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه افزود: عملکرد نیروی انتظامی و پلیس می تواند در تقویت ارتباط بین مردم و پلیس تاثیر بسزایی داشته باشد که این تعامل در شهرستان ملایر مثبت است.
رضایی با اشاره به اولویت مهم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی بیان کرد: چنانچه مردم در مسایل و مشکلات اجتماعی ورود پیدا کنند، به طور قطع کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.
وی به وظایف خطیر و سنگین نیروی انتظامی به ویژه در برقراری نظم، امنیت و قانون اشاره و ایجاد و ارتقای امنیت اجتماعی را یکی از این وظایف مهم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نهاد مردمی است که به برکت خون شهیدان و مجاهدت های نیروی انتظامی امروز از امنیت خوبی برخوردار هستیم.
فرمانده انتظامی ملایر نیز هفته ناجا را فرصتی برای بیان خدمات نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: امروز باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم و با دادن آموزش های لازم واطلاع رسانی از نظرهای آنان در برقراری نظم و امنیت بیشتر بهره بگیریم.
سرهنگ داود علی بخشی بیان کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی بیش از 90 برنامه از جمله صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان، همایش همیاران پلیس، غبارروبی گلزار شهدای شمس آباد و همایش پیاده روی خانوادگی عاشوراییان در این شهرستان برگزار می شود.
وی برگزاری همایش نقش حجاب در پیشگیری از جرائم، همایش طلایه داران ترافیک، اهدای خون، برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و فضای مجازی، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، دیدار دانش آموزان از مراکز پلیس 110 و رونمایی از گاهنامه اقتدار با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه ها برشمرد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: در هفته ناجا تئاتر خیابانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر، برپایی چادرهای امداد در نماز جمعه، همایش پیرغلامان و هیات مذهبی و مانور خودرویی نیروی انتظامی برگزار و در روزهای پایانی نیز از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ملایر از نظر برقراری امنیت وضعیت مطلوبی را دارد، گفت: با تلاش نیروهای خدوم انتظامی و پلیس در بسیاری از جرائم کاهش داشته ایم و جرائم سرقت در نیمه نخست امسال 22 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ علی بخشی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی برشمرد و بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه کشفیات هروئین 85 درصد، دستگیری قاچاقچیان 20 درصد و باندهای متلاشی شده تهیه و توزیع مواد مخدر 18 درصد افزایش داشته است.
هفته نیروی انتظامی از 14 تا 22 مهرماه با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه در این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
13 مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.