به گزارش ایرنا هادی سبزواری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش با عنوان 'عاشوراییان' در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مجتمع تفریحی توریستی استخر عباس آباد همدان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این برای یازدهمین بار است که استان همدان میزبان همایش بزرگ پیاده روی به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما و برنامه صبح و نشاط است.
وی بیان کرد: در این همایش صدها جوایز ارزنده از جمله خودرو سواری و ده ها دستگاه دوچرخه سواری اختصاص یافته است.
سبزواری اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در این همایش از یک هفته قبل از سوی عوامل انتظامی و هیات همگانی استان همدان در حال انجام است و انتظار داریم مردم ورزش دوست با حضور در مکان های ثبت نام پیش بینی شده در سطح شهر ،اماکن ورزشی و نیز استادیوم شهدای قدس نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
وی با قدردانی از مسئولان اجرایی و خیرین ورزش دوست در همکاری مناسب برای برگزاری این همایش گفت: حمایت مسئولان استان زمینه ساز برگزاری همایش های بزرگ خواهد بود.
وی اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی شهرستان همدان به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و توسط برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد و مسئولان کشوری و استانی مهمانان ویژه این همایش خواهند بود.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان، حضور شبکه سوم سیما به عنوان یک شبکه ملی فرصت و اقدامی ارزشمند برای معرفی ظرفیت های شهرستان همدان دانست و گفت: با توجه به اینکه زمان بسیار خوبی در رسانه ملی در اختیار شهر همدان است، می توان در معرفی هرچه بهتر این شهرستان در ابعاد مختلف استفاده لازم را داشت.
وی از فرماندهی انتظامی، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استان همدان در برگزاری همایش همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی عاشوراییان قدردانی کرد.
آخرین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی استان همدان اوایل بهار امسال به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.