به گزارش ایرنا سردار مظاهر مجیدی شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند با تشریح ارکان پیروزی انقلاب افزود: انقلاب اسلامی بر پایه سه رکن مهم به پیروزی رسید که دین مداری، اولین رکن آن بود و همین عامل نصرت الهی را در برهه های مختلف نصیب انقلاب کرد.
وی ادامه داد: دومین رکن پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری جامعه بود که امام خمینی(ره) با رهبری شایسته خود توانست بسیاری از خطرات را از سر راه انقلاب بردارد .
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: رکن سوم انقلاب که دشمن از آن غفلت کرده بود مردم بودند و قرار گرفتن این سه رکن در کنار یکدیگر باعث شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و دوران جنگ اداره شود .
سردار مجیدی به نقش رهبر معظم انقلاب در دور کردن خطر تهاجم داعش به کشور اشاره کرد و گفت: اگر هدایت های داهیانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب نبود ما باید در کرمانشاه و همدان با دشمن درگیر می شدیم .
وی گفت: امروز روسای جمهور برخی از کشورهای قدرتمند دنیا از ایده های مقام معظم رهبری درس گرفته و حتی یک تیم متخصص برای رصد سخنان ایشان به کار گرفته اند تا آن را برای توسعه کشورشان به کار بندد.
فرمانده ارشد سپاه انصارالحسین گفت: امروز اگر می خواهیم مشکلات کشور برطرف شود باید اطاعت محض از رهبری داشته باشیم و همانگونه که در دوران دفاع مقدس از امام راحل پیروی کردیم امروز نیز از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.
گفتنی است؛ در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار رزمنده از شهرستان نهاوند راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و این شهرستان در دوران دفاع مقدس 854 شهید ، 2 هزارو 500 جانباز و 92 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر به عنوان سومین شهر بزرگ استان همدان در 105 کیلومتری جنوب این استان واقع شده است .
1181/7525
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.