پیمان زرین روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این واحد صنعتی که در زمینه تولید چرم فعالیت دارد با مدیریت ناصحیح پسماند و پیش تصفیه پساب خروجی ناشی از فعالیت تولیدی خود زمینه انتشار بوی نامطبوع در منطقه پیرامونی شهرک صنعتی و نیز روستای ویان را فراهم آورده بود.
وی اضافه کرد: پس از پایش های مستمر محل این واحد تولیدی شناسایی شد و در چندین نوبت برای رفع این مشکل زیست محیطی اخطاریه هایی صادر شد.
وی بیان کرد: با این وجود بی توجهی مدیران واحد به اخطاریه های محیط زیست موجب پیگیری این موضوع از مرجع قضایی شد.
وی بیان کرد: با دستور دادستان شهر کبودراهنگ حکم پلمپ واحد یاد شده صادر و این حکم با حضور ضابطان دادگستری حفاظت محیط زیست و اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان کبودراهنگ به اجرا درآمد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کبودراهنگ بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 75 مورد پایش و نمونه برداری از واحدهای فعال در این شهرستان صورت گرفته و اسامی صنایع آلاینده در اختیار محیط زیست استان قرار گرفته است.
زرین افزود: همچنین امسال برای 2 واحد آلاینده کبودراهنگ پرونده تخلف در مرجع قضایی تشکیل شده بود که حکم یکی از آنها صادر شد.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155 هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه در منطقه شمال غربی استان همدان قرار دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.