مریم امیدی پارسا روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیکولا جیوگا مربی رومانیایی روئینگ کشورمان در این مدت که هدایت تیم را برعهده داشته، به پیشرفت عملکرد قایقرانان کمک شایانی داشته است و نتیجه اش کسب نشان های درخشان در رقابت های قهرمانی آسیا بود.
وی اضافه کرد: در صورت تداوم همکاری با این مربی باتجربه می توانیم در بازی های آسیایی 2018 نیز عملکرد درخشان ملی پوشان را شاهد باشیم.
امیدی پارسا در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا که هفته گذشته به میزبانی تایلند برگزار شد، گفت: رقابت های آسیایی همه ساله با ارتقا سطح فنی قایقرانان همراه است اما در رویارویی با حریفان به لحاظ آمادگی بدنی و تجربه بهتر عمل کردیم.
وی افزود: پیش از این رقابت ها دوره رژیم را سپری کردم که در عملکردم تاثیر داشت اما در مجموع توانستم با استفاده از تجربه جیوگا مربی رومانیایی تیم ملی توانستم عملکرد رضایت بخشی داشته باشم.
امیدی پارسا حریفان اصلی خود در رقابت های آسیایی را قزاقستان، کره جنوبی، چین، اندونزی و چین تایپه عنوان کرد و افزود: با وجود مربی رومانیایی تیم ملی می توانیم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مدال های رنگارنگ دست یابیم.
مریم امیدی پارسا قایقران همدانی اواسط شهریورماه جاری در پیکارهای روئینگ قهرمانی آسیا به عنوان قهرمانی دست یافت.
این قایقران تجربه حضور در پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا در 2 سال گذشته را نیز کسب کرده است و دوره گذشته موفق به کسب مدال نقره شده بود.
امیدی پارسا امسال با تلاش بیشتر توانست ضمن ارتقا جایگاه خود به مدال ارزشمند طلا دست یابد.
همدان دارای 40 قایقران در رشته روئینگ است و قایقرانان استان در این ماده سابقه کسب مدال های رنگارنگ آسیایی را دارند.
1181/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.