به گزارش ایرنا در 2 دیدار گذشته شهرداری همدان در لیگ 2 فوتبال کشور موقعیت های پرشمار گلزنی خلق شده است اما در ضربات پایانی و رسیدن به گل ناموفق بودند.
شهرداری همدان در شرایطی روز گذشته مهمان کیمیافرآیند تهران بود که موقعیت های مسلم گلزنی این تیم به راحتی از دست رفت تا نماینده همدان به همان یک امتیاز بازی بسنده کند.
این شرایط در حالی است که تیم های تحت هدایت هادی گل محمدی سرمربی شهرداری همواره میل به بازی هجومی داشته اند اما تاکنون او نیز نتوانسته مهاجم ششدانگ و آماده را جذب کند.
جدایی رسول رضایی، محمدمهدی عسگری و رسول رضایی مثلث کلیدی گلزنی شهرداری، سیستم هجومی این تیم را تحت تاثیر منفی قرار داده است.
از آنجا که هادی گل محمدی سرمربی شهرداری هیچ گاه مانع از پیشرفت شاگردانش نمی شود، محسن وفایی مهاجم گلزن و موفق این تیم نیز با فسخ قراردادش رهسپار شاهین شهرداری بوشهر شد.
حالا دستان گل محمدی برای ایجاد تنوع در ترکیب هجومی تیمش و فضای فکری بازتر برای انتخاب مهاجم نوک در این تیم محدود شده است.
گل محمدی قطعا با این روند با مشکل مواجه خواهد شد چرا که از داشتن مهاجم نوک و گلزن محروم است و مهاجمان فعلی این تیم نیز تمام عیار نشان نداده اند.
شهرداری همدان تنها دو هفته وقت دارد تا نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام کند.
سرمربی شهرداری چی ها در تلاش است تا مهره های کلیدی را جذب تیمش کند و با وسواس خاصی نقل و انتقالات را دنبال می کند.
** رتبه هفتمی شهرداری همدان
شهرداری همدان در 2 بازی گذشته اگرچه باخت در کارنامه اش ثبت نشده اما با 2 تساوی و 2 امتیاز در نیمه دوم جدول گروه سه قرار گرفته است.
این تیم پس از تساوی خانگی هفته نخست مقابل شهرداری فومن، روز گذشته نیز مقابل کیمیافرآیند تهران به تساوی بدون گل رسید تا با 2 امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد.
شهرداری همدان برای رسیدن به جمع مدعیان گروه سه باید هفته آینده در بازی خانگی که مقابل خوشه طلایی ساوه خواهد داشت، به پیروزی دست یابد.
استخوانبندی این تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و این به تفکرات فنی سرمربی تیم کمک می کند تا با کمی تغییر تاکتیکی و افزودن بازیکنان موثر و جدید، تیمش را در مسیر پیروزی رهسپار کند.
شهرداری همدان سه شنبه هفته آینده در چارچوب هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان خوشه طلایی ساوه است.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.