سرهنگ علی فکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شامگاه سه شنبه راننده یک دستگاه کامیون هنگام قرار گرفتن در قسمت سرازیری جاده اسدآباد منتهی به میدان سیدجمال متوجه بریدن ترمز می شود.
وی اضافه کرد: این کامیون پس از پیمودن مسیری به 6 دستگاه خودرو و موتور سیکلت برخورد کرده که این سانحه منجر به مجروح شدن 9 نفر می شود.
وی بیان کرد: پنج نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و چهار نفر دیگر نیز به علت شدت جراحت های وارده به بیمارستان منتقل و بستری شدند.
رییس پلیس راهور استان همدان اظهار کرد: در سانحه مشابه دیگری که عصر روز گذشته (سه شنبه)رخ داد یک دستگاه کامیونت بنز با بار مواد شوینده برای توزیع در مغازه های سطح شهر همدان در بلوار مفتح از تقاطع تختی به سمت میدان مفتح در حال رانندگی بود که به علت نقص سیستم ترمز و بریده شدن ترمز با سه دستگاه خودرو شامل 2 پراید و یک دستگاه پژو برخورد می کند.
سرهنگ فکری افزود: کامیونت هر سه خودرو را تا حوالی میدان شهید مفتح هدایت کرده و در نزدیکی میدان پراید و پژو واژگون می شود.
وی گفت: این سانحه رانندگی خسارت جانی نداشت اما به چند خودرو خسارت وارد کرده است.
114 نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان در سه ماهه امسال جان خود را از دست دادند که سهم معابر درون شهری 14 نفر بوده است.
550 هزار دستگاه وسیله نقلیه در همدان تردد دارند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.