به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز سه شنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، سیدمحمد ابوترابی در دقیقه 46 و ابراهیم کوه افکن در دقیقه 2+90 برای پاس گلزنی کردند.
ضربه از راه دور مصطفی نوبخت هافبک پاس از پشت محوطه 18 قدم به زیر طاق دروازه سپهرنقش جهان برخورد کرد و در برگشت سیدمحمد ابوترابی گل برتری پاس را به ثمر رساند.
در دقیقه دوم وقت اضافه این بازی نیز ابراهیم کوه افکن مهاجم پاس به دنبال یک ضد حمله و پاس طلایی مصطفی نوبخت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در ترکیب سپهرنقش جهان مهدی زنجانی، مهدی نصیری، نیما دهقان، حمید جعفری، علی مدنی، میثم شریفی (مجتبی بلبکه از دقیقه 61)، علی عسگری، امیر علیدای، امین کاویانی، سهیل رفیع زاده (مصطفی اولادی از دقیقه 64)، سعید حیدری (مهدی زارع از دقیقه 73) به سرمربیگری محمد یاوری به میدان رفتند.
ترکیب تیم پاس همدان در این بازی را آرمین رحیم زاده، صادق اسکندری، رسول ناصربخت، مصطفی نوبخت، محمدرضا احمدی (غلام داودوندی از دقیقه 90)، مهدی رمضان زاده، اصغر نصیری، میثم زمانی (سیدجمال معصومی از دقیقه 62)، ابراهیم کوه افکن، سیدمحمد ابوترابی و شهرام طاهری (امیرحسین آقایی از دقیقه 18) به سرمربیگری عباس سرخاب تشکیل دادند.
شهرام طاهری مدافع پاس همدان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.
میثم عباسپور به همراه حسینعلی سلطانی و احسان بهرامی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
پاسی ها با این برد سه امتیازی شدند و به لحاظ تفاضل گل کمتر در میانه جدول ایستاد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.