موسی رضا غفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:در این راستا مرغ فروشان ملزم به نصب تابلوهای روان الکترونیکی در فروشگاه‌های خود شده اند تا قیمت مرغ هر روز به درستی به شهروندان ارائه شود و تخلفی در این حوزه رخ ندهد.
وی ادامه داد: 2 طرح سامانه پیامکی 1000127 و نصب تابلو روان را از جمله راهکارهای حمایت از مشتریان ذکر کرد و گفت: طرح مشتری‌ مداری به خاطر حساسیت بالای شهروندان و مسئولان نسبت به کیفیت نان و بالا بودن شکایت و نارضایتی ها از صنف نانوایی آغاز شده است.
غفاری خاطرنشان کرد: 117 واحد نانوایی شهرستان دارای کد شناسایی هستند و شهروندان میزان رضایت و شکایات خود را می توانند به سامانه 1000127 ارسال کرده و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.
وی همچنین به ثبت 60 مورد شکایت از طریق سامانه پیامکی 1000127 اشاره کرد و افزود: بازرسان اتاق اصناف پس از رسیدگی به شکایت ها افراد متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.
غفاری تصریح کرد: در راستای کنترل نظم بازار و جلوگیری از گرانفروشی یک هزار و 490 فقره بازرسی از صنوف انجام شده و 72 واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی و 131 میلیون ریال جریمه و به 240 صنف نیز اخطارهای لازم داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: هفت گشت مشترک توسط اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان، اماکن، ارشاد اسلامی، دامپزشکی و صنعت و معدن از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است.
رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه دستفروشان، وانت بارها و هفته بازار را از معضلات شهری عنوان کرد و گفت: این افراد موجب سد معبر و آلودگی های زیست محیطی و صوتی می شوند.
غفاری افزود: اجناس غیر استاندارد، غیربهداشتی و بدون مجوز توسط افراد فاقد هویت صنفی که بیشتر آنها غیر بومی هستند به مردم فروخته می شود که علاوه بر نارضایتی مصرف کننده باعث شکایت و اعتراض واحدهای صنفی نیز شده است.
3 هزار و 200 واحد صنفی و 17 اتحادیه به مردم اسدآباد خدمت رسانی می کنند.
اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.