به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این آیین گفت: برای اجرای عملیات احداث مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی همدان 100 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
دکتر سیدجبیب الله موسوی بهار با بیان اینکه ایجاد این فضای علمی و پژوهشی جدید در این دانشگاه به رشد پژوهش و تولید علم در دانشگاه کمک می کند ادامه داد: کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می‌شود.
وی افزود: مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی همدان شامل کتابخانه دیجیتال، اداره های آموزش و توانمندسازی پژوهش، اداره علم سنجی، اداره تامین منابع علمی و تالارهای مطالعه است.
مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه مرکزی از جمله مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان همدان بوده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استقبال مقام های استانی به منظور بهره برداری از 153 طرح بهداشتی و درمانی صبح پنجشنبه وارد همدان شد.
به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی به عنوان نماینده دولت در بدو ورود به شهرستان نهاوند بیمارستان 184 تختخوابی آیت الله قدوسی و پد فرود بالگرد این بیمارستان را بهره برداری کرد.
وی در ادامه سفر یک روزه خود با حضور در شهرستان اسدآباد مرحله دوم بیمارستان قائم شهرستان اسدآباد را بهره برداری کرد.
بهره برداری از مرکز سوانح سوختگی واقع در بیمارستان بعثت شهر همدان تجهیز پایگاه های های بهداشتی همدان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت است.
همچنین نخستین مرکز طب سنتی منطقه غرب کشور در همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود.
وزیر بهداشت عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان شرکت می کند و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.
7523 /2087
خبرنگار: مرضه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.