مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان روز چهارشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه با حضور 85 شرکت کننده از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، همدان و همچنین نمایندگی‌ های برخی کشورهای خارجی برپا شد.
حسین الماسی اضافه کرد: این دوره از نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.
وی با اشاره به اینکه ضرورت‌های اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده تا حوزه‌ صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد بیان کرد: توسعه و رشد شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت ‌و ‌سازها را در پی داشته که روز به روز رشد و گسترش می‌یابد.
الماسی با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است گفت: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهم ترین دغدغه‌ مشارکت کنندگان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان عنوان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت کنندگان می‌شود و تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات،سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی تا 10 شهریور برای بازدید علاقمندان دایر است.
7523/1181
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.