استاندار همدان در آیین بهره برداری از خانه بهداشت روستای یکن آباد در شهرستان همدان گفت: بیشترین خدمت دولت یازدهم در چهار سال گذشته در بخش بهداشت و درمان بود و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اجرای طرح تحول نظام سلامت کار بی سابقه ای را انجام داد.
محمدناصر نیکبخت افزود: از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت 10 هزار میلیارد ریال اعتبار وارد استان همدان شد که این اعتبارات به منظور تجهیز بیمارستان ها و هتلینگ و تامین هزینه حق بیماران پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 290 طرح بهداشتی و درمانی در استان همدان در حال انجام است که از این تعداد 110 طرح با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهوری به همدان مصوب شد 950 تخت به تخت های بیمارستانی اضافه شود و تخت های موجود از محل طرح تحول نظام سلامت نوسازی شده است.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: هشت طرح خانه بهداشت در استان همدان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 190 میلیون ریال بهره برداری شد.
جلال الدین امیری افزود: این طرح ها شامل خانه بهداشت روستای عربلو، پایگاه سلامت روستای یکن آباد، خانه بهداشت دهدلیان، حیدره، حیران، وفرجین ، قرخلر و خانه بهداشت چشین است.
گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری همدان در هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.