معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان عصر سه شنبه در جمع اهالی روستاهای زرقان، امیرآباد، نصیرآباد، خوش آباد و امامزاده پیرنهان در محل سالن ورزشی روستای زرقان گفت: شهید رجایی برای این ملت به خصوص حاکمان و مدیران جامعه اسوه و الگو است.
محمدابراهیم الهی تبار افزود: شهید رجایی قبل از انقلاب از مبارزان بود و در مدرسه علوی شاگردان زیادی را تربیت کرد که این شاگردان بعد ها از گردانندگان و رجال سیاسی انقلاب شدند.
فرماندار شهرستان فامنین نیز اظهارکرد: دولت تدبیر و امید گام های موثری برای اشتغال و سرمایه گذاری برداشته و امیدوارم به توفیقات روزافزون دست یابد .
سید مجید شماعی افزود: در ششمین روز از هفته دولت 87 میلیارد ریال طرح عمرانی در شهرستان فامنین بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور روعان به دخان به طول 20 کیلومتر با اعتباری افزون بر 28 میلیارد ریال بهره برداری شد.
وی بیان کرد: همچنین شرکت تولیدی فرابسپار هگمتان در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع با یک سالن و سه خط تولید لوله پلی اتیلن نواری ، نایلون و خط کامل تولید لوله های پلی اتیلن با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال با ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای 38 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
754 طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان در حال افتتاح و بهره برداری است همچنین عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.
دوم تا هشتم شهریور (سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان فامنین حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.