فتحعلی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ششمین روز از هفته دولت بهسازی روستای کرفس شامل زیر سازی، آسفالت و جدول گذاری بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: عملیات بهسازی در 73 روستای رزن با مشارکت مردم آغاز شد که تاکنون در 65 روستا مرحله نخست طرح بهسازی به اتمام رسیده است.
وی بیان کرد: از 126 روستای دارای سکنه شهرستان رزن همه روستاها دارای طرح هادی هستند و طرح هادی 39 روستا بازنگری شده است.
فرماندار رزن گفت: 22 هزار نفر برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن به بانک های عامل معرفی شدند که 19 هزار و 630 متقاضی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
حسینی افزود: همچنین در ششمین روز از هفته دولت گلخانه چهار هزار و 800 متر مربعی در روستای پشته جین با چهار میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: هم اینک وسعت گلخانه های این شهرستان به 13 هکتار رسیده و تا پایان سال 11 هکتار دیگر بهره برداری می شود.
وی با ذکر اینکه پنج شهید گمنام در رزن تدفین شده است اظهار کرد: المان شهدای گمنام قروه درجزین با هزینه کرد یک میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.
754طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان بهره برداری می شود.
در هفته دولت امسال همچنین عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز می شود.
همچنین همزمان با هفته دولت 75 طرح عمرانی، خدماتی، درمانی و کشاورزی با اعتبار 200 میلیارد ریال در شهرستان رزن در حال بهره برداری است.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/ 2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.