فرماندار کبودراهنگ در این باره به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این گلخانه در زمینی به مساحت پنج هکتار و در چند مرحله احداث می شود اضافه کرد: سطح زیر کشت انگور در این گلخانه 49 هزار و 200 متر مربع است که در مرحله نخست 16 هزار و مرحله دوم 15 هکتار زیر کشت می رود و مابقی زمین های گلخانه در مراحل بعدی زیر کشت می روند.
به گزارش ایرنا احسان قنبری اظهار کرد: میزان کشت این گلخانه در مرحله نخست سالانه به 110 تن در هر یک هکتار برسد.
قنبری بیان کرد: هزینه ساخت مرحله نخست این گلخانه 17 میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده و پیش بینی می شود نخستین محصول انگور سه سال بعد برداشت شود.
754 طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان در حال بهره برداری است همچنین عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.
سهم شهرستان کبودراهنگ از طرح های هفته دولت امسال بهره برداری 166 طرح با اعتباری بالغ بر 397 میلیارد و 838 میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی 14 طرح با اعتبار 410 میلیارد ریال است.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه در منطقه شمال غربی استان همدان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریور(سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.