به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری فامنین سید مجید شماعی بیان کرد: واحد پرورش شترمرغ در شهر فامنین با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و ظرفیت نگهداری 300 قطعه شترمرغ و اشتغالزایی چهار نفر بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از طرح گوساله پرواری 50 راسی نادعلی جهانی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال برای سه نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وی افزود: طرح پرورش ماهی قزل آلا که ظرفیت تولید 17 تن ماهی در سال را دارد با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال و اشتغالزایی 2 نفر بهره برداری شد.
فرماندار فامنین اظهارکرد: یک واحد پرورش بلدرچین در روستای سناج و ایجاد سه فرصت شغلی بهره برداری شد که برای اجرای این طرح یک میلیارد ریال هزینه شده است.
شماعی افزود: بهره برداری از طرح بهسازی معابر روستای اصله، قزل آباد، امیرآباد و همه کسی با اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال همزمان با سومین روز از هفته دولت صورت گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین جدول گذاری روستاهای امامزاده پیرنهان، جهان آباد، فیض آباد، نگارخاتون و دهلق با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام شده است.
754 طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان در حال افتتاح و بهره برداری است همچنین عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.
دوم تا هشتم شهریور (سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.