به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان ملایر افزود: در هفته دولت امسال 186 طرح عمرانی بهره برداری و عملیات اجرایی 22 طرح آغاز می شود که در مجموع 820 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.
عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار همدان 19 طرح عمرانی با اعتبار 62 میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح با اعتبار 2 میلیارد ریال آغاز شد.
وی ادامه داد: این طرح ها شامل افتتاح آبرسانی به سه روستای ینگی کند، بابارئیس و علمدار علیا با اعتبار 9 میلیارد ریال، افتتاح همزمان گازرسانی به 9 روستای ملایر با 46 میلیارد ریال اعتبار و افتتاح فاز سوم پارک مصلی شهر سامن و همزمان هفت طرح دیگر شهرداری سامن با اعتبار 9 میلیارد و 370 میلیون ریال است.
رضایی با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی از سوی دولت برای محرومیت زدایی در روستاها انجام شده است، بیان کرد: با آغاز به کار دولت دوازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به روستاها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه با آغاز به کار دولت دوازدهم جهش خوبی در کشور خواهیم داشت، افزود: مشکلاتی که از قبل در دولت یازدهم بود، کماکان رفع شده و فضا برای پیشرفت در همه حوزه ها مساعد است.
رضایی ادامه داد: فضا برای جهش در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی مهیا است و باید با فضای همدلی ومشارکت و اعتدالی که مهیا شده، تلاش کنیم تا بتوانیم کارها را با عقلانیت و تدبیر پیش ببریم و آینده خوبی را برای مردم رقم بزنیم.
همزمان با سومین روز هفته دولت 20 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 64 میلیارد ریال در شهرستان ملایر بهره برداری شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور(سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.