صفی الله صفایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای 2 هزار و 580 مترمربع و مشتمل بر 14 زمین بازی، با جدیدترین تاسیسات تهویه مطبوع و روشنایی در دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد احداث شده است.
وی با ذکر اینکه این سالن مجهز ترین سالن چندمنظوره غرب کشور است اضافه کرد: 10 رشته ورزشی از جمله بدنسازی، فوتبال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ و هندبال در این مجموعه پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح از سال 89 آغاز شد و تا سال 93 حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی از سال های 94 تا 96 بیش از 75 باقیمانده این طرح تکمیل و آماده بهره برداری شده است.
به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان بیان کرد: برای اجرای این طرح 31 میلیارد ریال هزینه شده است.
صفایی همچنین عنوان کرد: عملیات اجرایی مرحله چهارم ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز همدان برای تحصیلات تکمیلی در هفته دولت آغاز شد.
وی گفت: این ساختمان آموزشی در چهارطبقه با اسکلت بتنی در زمینی با زیربنای چهار هزار مترمربع مشتمل بر کتابخانه، سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه در مجاورت ساختمان ستادی دانشگاه پیام نور استان همدان احداث می شود.
وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این طرح 25 میلیارد ریال است که 10 میلیارد ریال آن توسط استانداری همدان و 15 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات اختصاصی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تامین شده است.
هفته دولت امسال 859 طرح با هشت هزار و 830 میلیارد ریال با حضور مقام های کشوری و استانی در استان همدان بهره برداری یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
دانشگاه پیام نور همدان 16 هزار دانشجو دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.