به گزارش ایرنا در نخستین دوره این رقابت ها که امروز جمعه به میزبانی همدان در سالن خضر پایان یافت، تیم مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد.
این رقابت ها با حضور تیم های تبریز، اصفهان، البرز، یزد، رسانه ورزش همدان، آتش نشانی تهران، علوم پزشکی همدان، زنجان و خراسان رضوی به مدت سه روز در سالن شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.
در این پیکارها تیم مشهد در ضربات پنالتی با پیروزی برابر تیم آتش نشانی تهران عنوان قهرمانی را به دست آورد و نماینده تهران دوم شد.
در بازی رده بندی این دوره از رقابت ها نیز تیم رسانه ورزش همدان یک بر صفر مقابل البرز به پیروزی دست یافت و بر سکوی سوم قرار گرفت.
در این دوره از رقابت ها 90 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 9 تیم برتر کشور حضور داشتند.
ترکیب تیم مشهد در این رقابت ها را سجاد سعدآبادی، علی شمس پور، مجید شمس، رضا شمس، وحید شمس، سیدمجید حسینی، سیدمحمد حسینی به مربیگری امید نوید پور و سرپرستی حسن نویدپور تشکیل دادند.
تیم آتش نشانی تهران نیز با ترکیب مصطفی عبدلی، احسان ارجمند، مجید علیپور،سیدحامد آهوقلندری، محمد حقگو، سعید موسوی، امیرحسین باجلان به مربیگری مهدی سرشار و سرپرستی دکترمجید عباس زاده حضور یافتند.
ترکیب تیم رسانه ورزش همدان در این دوره از رقابت ها را محمدحسین نوری فر، امیر غلامی، مجید بیات، مجتبی اعظمی، سعید صادق زاده، محمد حسامی، حمید غلامی به مربیگری میثم ناصرنژاد تشکیل دادند.
به تیم ها و نفرات برتر این رقابت ها جام ، مدال و لوح قهرمانی اعطا شد.
این رقابت ها صبح امروز از شبکه سراسری ورزش و شبکه استانی همدان به صورت مستقیم پخش شد.
فوتبال حبابی یکی از انجمن های زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی کشور است.
1181/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.