معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان روز چهارشنبه در حاشیه آغاز به کار این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا گفت: در این دوره از رقابت ها بانوان معلم تربیت بدنی از 32 استان در قالب تیم های 6 نفره شامل پنج ورزشکار و یک مربی یا سرپرست به رقابت می پردازند.
عبدالله جعفری افزود:در مجموع 192 شرکت کننده و در کنار آنها 37 داور و ناظر وزارتی و حدود 60 نفر از عوامل اجرایی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.
وی با بیان اینکه این دوره از رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در 2 مرحله علمی و عملی برگزار می شود اظهار کرد: آزمون علمی در روز دوم شهریورماه با هدف کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و سنجش اطلاعات تخصصی معلمان تربیت بدنی برگزار می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اضافه کرد:پس از برگزاری مرحله علمی این مسابقات، همه شرکت کنندگان ، توانمندی خود را در مرحله عملی و در 9 مهارت ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز، طناب زنی، آمادگی جسمانی و دو 1600 متر مورد آزمون قرار می دهند.
وی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها و جمع بندی امتیازات، در قسمت تیمی سه تیم اول تا سوم کشور و در قسمت انفرادی نیز در پنج رده سنی مقام های اول تا سوم معرفی و تقدیر می شوند.
جعفری این مسابقات را فرصتی مناسب در راستای شناسایی، شکوفایی و توسعه توانمندی‌ های مربیان ورزش عنوان کرد و افزود: افزایش سطح آمادگی جسمانی، مهارتی و ارتقای سطح علمی و به روز شدن دانش معلمان تربیت بدنی از مهم ‌ترین اهداف این رقابت‌ ها است.
بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی از یکم تا ششم شهریور ماه سال جاری ویژه بانوان در استان همدان برگزار می شود.
260 هزار دانش آموز در مدارس همدان تحصیل می کنند و 450 معلم تربیت بدنی خانم در سه دوره تحصیلی در این استان مشغول به تدریس هستند.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.