رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در حاشیه این آئین گفت: این جشنواره همه ساله به منظور بزرگداشت شهید باهنر و شهید رجایی به صورت ملی و در همه استان ها با 6 محور برگزار می شود و پیش از برگزاری آن شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سیستم مرکزی تهیه و در اختیار استان ها قرار داده می‌شود.
سید اسکندر صیدایی با اشاره به نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر بیان کرد: از هر گروه پنجگانه، دستگاه برتر انتخاب و سه دستگاه در شاخص‌های عمومی، سه دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و چهار دستگاه در محورهای اقتصاد مقاومتی برتر شدند.
وی ادامه داد:همچنین چهار نفر از تیم‌های کاری موثر در هر یک از دستگاه‌های اجرایی برتر توسط مدیران کل تجلیل می‌شوند.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در ارزیابی‌هایی که از استان همدان انجام شده کارهای بزرگ و مطلوبی در این استان انجام گرفته که جای قدردانی دارد.
امیر خجسته افزود: راه آهن که با وجود تحریم‌ها و نبود ریل با توان دولتمردان افتتاح شد و اکنون مردم در حال استفاده از این ظرفیت هستند نقطه قوتی برای استان همدان است.
وی ادامه داد: طرح های بزرگ در استان همدان در شرایطی عملیاتی شد که کشور در تحریم به سر می برد و نفت بشکه ای 35 دلار به فروش می رسید و در این راه دولتمردان نقش‌آفرینی زیادی داشتند که جای قدردانی دارد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح میدان میوه وتره بار افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال و با ظرفیت ایجاد 10 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌ شود.
وی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی تصریح کرد: مجلس با رای بالا توانست وزرای دولت را به خوبی معرفی کند چرا که دولت و مجلس باید با گفتمان و منطق و همدلی و همفکری به پیش بروند و دیگر دوران چالش‌های سیاسی گذشته است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت اعلام شده است.
7523/1181
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.