به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ به مناسبت هفته خبرنگار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان به همراه اصحاب رسانه های این شهر صبح امروز پنج شنبه در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و به مقام والای شهدا، ادای احترام کردند.

محمد ابراهیم الهی تبار، در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار گفت: روز خبرنگار برگرفته از سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست جلادان طالبان به شهادت رسید.

وی افزود: روز خبرنگار بهانه ای است تا از همه خبرنگارانی که توانستند مردم را نسبت به جامعه خود در داخل و خارج از کشور آگاه کنند، تجلیل و تقدیر شود.

الهی تبار ادامه داد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان رسالتی بس سنگین به عهده دارند به ویژه خبرنگارانی که در همه مخاطرات و در میدان نبرد جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا عزت، عظمت، دلاورمردی، مجاهدت، ایثار و از خود گذشتگی های فرزندان این مرز و بوم را در تاریخ ثبت و به نسل های آینده منتقل کنند.

لازم به ذکر است، در استان همدان 111 رسانه دارای مجوز، 27 پایگاه خبری ، 27 رسانه الکترونیکی، 17 خبرگزاری و 35 دفتر سرپرستی رسانه های سراسری فعالیت دارند.

اعضای کل خانه مطبوعات بر اساس آخرین اطلاعات و آمار 659 نفر است که از این تعداد 387 نفر خبرنگار هستند که از بین این تعداد خبرنگار 184 نفر مرد و 194 نفر زن هستند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715176
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.