صفی الله صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه با حمایت وزارت علوم از 11 رشته در سال 93 به 49 رشته رسیده است.
وی اضافه کرد: هم اینک دانشجویان می توانند در مقطع ارشد رشته هایی نظیر مدیریت ام بی ای، مدیریت دولتی، جامعه شناسی، روانشاسی، شیمی و فیزیک در پیام نور همدان تحصیل خود را ادامه دهند.
وی بیان کرد: افزایش رشته های کارشناسی موجب فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل برای دانشجویان علاقه مند به کسب علم و دانش شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز همدان اظهار کرد: با دایر شدن این رشته ها دیگر نیازی به حضور دانشجویان بومی علاقه مند به ادامه تحصیل در دیگر استانها نیست.
صفایی افزود: همچنین این مزیت موجب حضور دانشجویان دیگر استانها در همدان شده که جذب دانشجو از سایر استانها در رونق اقتصادی و افزایش نرم توسعه استان موثر است.
به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: افزایش رشته های کارشناسی ارشد امکان جذب اساتید با سطح تحصیلی بالا برای استان را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: در سه سال گذشته 93 رشته کارشناسی حذف شده دوباره به جمع رشته های کارشناسی فعال دایر در پیام نور استان همدان بازگردانده شدند.
ظرفیت دانشگاه پیام نور مرکز همدان پذیرش 22 هزار دانشجو است ولی هم اینک 16 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.