محرم روزبه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات 205 ورزشکار به همراه 70 نفر از مربیان و سرپرستان از 31 استان و منطقه آزاد کیش و توابع استان تهران شرکت داشتند که پس از چهار روز رقابت تیم استان مازندران توانست به مقام اول مسابقات دست یابد.
وی ادامه داد: در وزن 46 کیلوگرم مقام اول را سبحان صحرایی از همدان کسب کرد و پوریا عبدالمالکی از تهران دوم شد.
وی گفت: در48 کیلوگرم بلال گورچانی از سیستان و بلوچستان و سعید احمدی از فدراسیون اول و دوم شدند و در 50کیلوگرم مقام اول را محسن عزیر پور از اردبیل کسب کرد و ابوالفضل حاجی زاده از توابع تهران دوم شد.
وی اضافه کرد: در وزن 52کیلوگرم مقام اول را مبین اعلایی از خوزستان بدست آورد و علی غلامی از فدراسیون دوم شد و در 54 کیلو گرم نیز امیرحسین دولتی از گیلان و محمد حسین احسانی از تهران به ترتیب اول و دوم شدند.
به گفته وی در وزن 57 کیلو گرم نیز مقام اول را مهدی امیر از کرمانشاه و مقام دوم را محمد سعید جوهری از همدان کسب کرد و در 60 کیلوگرم نیز محمدرضا نقدی از کرمانشاه اول شد و علی دهباشی توابع از تهران دوم شد.
وی ادامه داد: در وز63کیلوگرم نیز مقام اول را ابوالفضل امینی از البرز و مقام دوم را اشکان سلیم از توابع تهران کسب کرد.
وی گفت: در 66کیلوگرم عدالحکیم بیگدر از گلستان و امیرمهدی کریمی از کرمانشاه اول و دوم شدند و در 70کیلوگرم بنیامین کاظمی از گلستان و امیرمحمد موسی خانی از بوشهر مقام های اول و دوم را کسب کردند.
به گفته وی در وزن 80کیلوگرم نیز مقام اول را امیرحسین طالشی از مازندران و مقام دوم را امیررضا مختار رضایی از هرمزگان بدست آوردند و در 80+ کیلوگرم نیز سیاوش بهار دوست از آذربایجان غربی و سامان حسینی از همدان به ترتیب اول و دوم شدند.
روزبه گفت: در بخش تیمی نیز تیم های استان مازندران ، گلستان و کرمانشاه به ترتیب با امتیازات 20 ، 19 و 18 مقام اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند و تیم های استان همدان ، توابع تهران و خوزستان به ترتیب با کسب 15 ، 14 و 10 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی آمادگی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی دعوت می شوند.
قابل ذکر است که مسابقات بوکس نوجوانان کشور از روز جمعه 30 تیرماه در شهرستان نهاوند از توابع استان همدان آغاز و شامگاه دوشنبه دوم تیرماه با حضور 31 استان در مجتمع ورزشی علیمرادیان نهاوند پایان یافت.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
/2087/7525
خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.