دبیر اجرایی چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این باره گفت: این رقابت ها امروز سه شنبه با حضور 45 شناگر و 25 داور در ماده های 100 متر آزاد، 50 متر قورباغه، 100 متر کرال پشت و چهار در 50 متر مختلط تیمی در استخر بوعلی سینای شهر همدان برگزار شد.
دکتر محمود تعجبی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این پیکارها و در ماده 100 متر آزاد زهرا صداقت از مشهد قهرمان شد، آیدا یوسفی و اکرم سیف جمالی هر دو از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی اضافه کرد: در ماده 50 متر قورباغه بیتا میرزایی از تهران، مهسا علایی از آذربایجان شرقی و الناز واحدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی بیان کرد: در ماده 100 متر کرال پشت نیز غزاله عرب از تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، اسیه منصوری از مشهد دوم شد و اکرم سیف جمالی از تهران عنوان سوم را به دست آورد.
تعجبی خاطرنشان کرد: همچنین در ماده 50*4 متر مختلط تیمی، تهران متشکل از (غزاله عرب- الناز واحدی- بیتا میرزایی – آیدا یوسفی) بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، تیم آذربایجان شرقی متشکل از (هاله نیکی- مهسا علایی- فرشته حلاجی- سهیلا ابراهیم زاده) دوم شد و تیم همدان متشکل از (شیما ستاره - مهدیس روستایی- مریم شادباش – مهناز سلطانی) در جای سوم ایستاد.
چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور در بخش دختران در رشته های بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، تیر اندازی، شطرنج، کاراته، تنیس روی به میزبانی شهر همدان در حال برگزاری است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.