به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز پنجشنبه در بازدید از اجرای هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر با بیان اینکه بار سنگین کمبودها، کسری ها و کفاف ندادن درآمدها در صندوق های بازنشستگی روی دوش دولت است افزود: صندوق های بازنشستگی بخش اعظمی از اعتبارات دولت را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: در همین رابطه دولت یکی از بدهکاران اصلی سازمان تامین اجتماعی است و تلاش خواهیم کرد در مجلس اهرم فشاری باشیم تا دولت بتواند بدهی خود را به سازمان پرداخت کند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
کاظمی با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی کنونی کشور صندوق های بازنشستگی است افزود: در این زمینه یا تصمیم ها سازمان از گذشته درست نبوده و یا اینکه مشکلات بیکاری در کشور حاد شده که امروز این صندوق ها به یکی از مشکلات اساسی کشور تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه امروز در مجموعه تامین اجتماعی ارائه خدمات قابل تقدیر است گفت: این سازمان منشا خیر و خدمت به مردم و اسباب آرامش و ایجاد امنیت خاطر برای مردم است.
نایب رئیس کمیسیون حقوق و قضایی مجلس دهم اظهار کرد: در تاریخ گذشتگان ما برخی اندیشه ها و تفکرها اثرگذاری دامنه داری داشته و افرادی که مبتکر تامین اجتماعی بودند، خدمت بزرگی به مردم ارائه کرده اند.
کاظمی همچنین مجموعه خدمات تامین اجتماعی و ساخت و سازها در بیمارستان غرضی را قابل تقدیر دانست و افزود: از مهمترین تلاش های ما در بدو ورود به مجلس، در حوزه درمان این شهرستان چه در بخش دولت و چه تامین اجتماعی بوده است.
وی ادامه داد: با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته با رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، مجوز سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر اخذ شد و تلاش کردیم تا این طرح به اعتبارات سال 95 رسید.
کاظمی با بیان اینکه سی تی اسکن بیمارستان غرضی ملایر در آستانه استقرار است ابراز امیدواری کرد: سازمان تامین اجتماعی پویاتری در آینده برای مردم داشته باشیم.
رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز گفت: با حمایت دولت و در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
محمدرضا توکلی ادامه داد: مرکز سی تی اسکن این بیمارستان نیز با اعتبار 22 میلیارد ریال در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی افزود: بخش اطفال با سه میلیارد ریال، لابی بیمارستان با 2 میلیارد ریال و نگهبانی و ورودی آن نیز با 2 میلیارد ریال اعتبار هفته دولت امسال افتتاح می شود که با کمک خیر ملایری مسجد بیمارستان نیز در دست ساخت است.
توکلی بیان کرد: عملیات اجرایی انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر نیز با مساحت یک هزار مترمربع و اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال برای جنوب استان همدان در دست اجرا است.
نمایندگان مردم ملایر، مدیر درمان تامین اجتماعی و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان روز پنجشنبه از هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر بازدید کردند.
استان همدان دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی آتیه و غرضی با 288 تخت فعال است.
شهرستان ملایر با سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی در حال ارائه خدمات به مردم است.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.