به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: ٢٢ فروشگاه البسه و پوشاک متعارف متناسب با حجاب و عفاف در همدان شناسایی شده است که همشهریان می‌توانند برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.
داوود ابوترابی با تاکید بر نامگذاری ٢١ تیرماه هر سال به نام روز حجاب و عفاف و برنامه‌هایی که در طول یک هفته به این مناسبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: ٢١ تیرماه سال ١٣١٥ سالروز واقعه اسفناک حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و شهادت تعداد بسیاری از مسلمان در این روز است.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید دغدغه حجاب و عفاف را داشته باشند گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان برنامه‌‌هایی را برای این منظور در نظر گرفته است.
ابوترابی گفت: همه نگرانیم چرا پوشش در سطح جامعه مناسب نیست و سال به سال برخی افراد به صورت افراطی به بدحجابی روی می‌آورند.
وی تاکید کرد: دست‌اندرکاران پوشاک و البسه باید با هم‌افزایی بیشتر، کالایی را در اختیار مردم قرار دهند که مناسب شهر و متناسب با معیشت اقتصادی مردم باشد.
وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از ١٩ تا ٢٣ تیرماه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢٠ پذیرای بازدید عموم است گفت: کارت‌های تخفیف خرید در این نمایشگاه ارائه می شود و شهروندان می توانند با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید از آثار ارائه شده، از غرفه‌داران کارت تخفیف دریافت کرده و از فروشگاه های معرفی شده در سطح شهر خرید کنند.
در این همایش ٢٢ فروشگاه عرضه کننده پوشاک اسلامی ایرانی با قیمت مناسب معرفی و با نصب بنر در سطح شهر به شهروندان معرفی خواهند شد.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.