رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان در این آیین گفت: طبق وعده رئیس جمهوری باید میزان صادرات کشور تا 2 برابر تا پایان برنامه ششم افزایش یابد.
حمیدرضا متین افزود: برای دستیابی به این هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان اقدام به رصد پتانسیل ها و نیازمندیها کرده است.
وی بیان کرد: ضعف های دستیابی به این مولفه نیز احصا شده و برای رفع کاستی ها موجود با سازمان توسعه و تجارت همفکری شده است.
رییس خانه صنعت و معدن استان همدان نیز بیان کرد: دولت یازدهم تلاش زیادی برای تحقق برنامه های پیش بینی شده انجام داد.
به گزارش ایرنا حمیدرضا رهبر افزود: نتایج خوبی پس از اجرایی شدن برجام به دست آمد که مهمترین آنها کنترل مهار تورم بود.
وی تاکید کرد: با وجود این توفیق ها اقتصاد کشور با مشکلات و سختی هایی مواجه است و بخش تولید همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
رئیس خانه صنعت و معدن همدان اضافه کرد: استاندار همدان تلاش های زیادی برای پیگیری مشکلات و رفع آنها انجام داده با این وجود باید یک عزم و اراده ملی برای رفع مشکلات شکل بگیرد.
رهبر تاکید کرد: همه فعالان به ویژه کارشناسان فعال در دستگاه های اجرایی باید تعامل با بخش خصوصی را با هدف یک انقلاب و جهش صنعتی به طور عملی افزایش دهند.
وی گفت: به طور حتم رونق اقتصاد و اشتغال در صورت حمایت از تولید ملی ایجاد می شود و برای تحقق این کار باید از فعالان اقتصادی به عنوان جهادگران حوزه اقتصاد حمایت صورت گیرد.
وی تغییر قانون حسابرسی را از حرکات مثبت و بسیار موثر دولت برای حمایت از بخش تولید دانست و توضیح داد: تغییر قانون حسابرسی 10 ساله توسط تامین اجتماعی به یکسال پایانی فعالیت واحد تولیدی بسیار ثمر بخش بوده است.
به دنبال بررسی کمیته تعیین واحدهای نمونه در استان همدان، 25 واحد نمونه شناسایی و از مدیران آنها تقدیر به عمل آمد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.