محمود رضا عراقی در جمع منتخبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان افزود: مهمترین و بزرگترین سرمایه مسوولان اعتماد مردم است که نباید اجازه داد به این سرمایه ملی خدشه وارد شود.
وی اضافه کرد: دادن وعده های ناپخته و غیرقابل اجرا از مهمترین عواملی است که می تواند به اعتماد مردم خدشه وارد کند.
معاون استاندار همدان تاکید کرد: علاوه بر ندادن وعده های غیرکارشناسی همچنین در مقابل باید وعده هایی که داده ایم جامه عمل بپوشانیم.
عراقی بر ضرورت دخالت ندادن احساسات در دادن وعده ها تاکید کرد و گفت: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که حل آن در بلند مدت امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: برخی از افراد رانت خوار برای نیل به اهداف خود عده ای افراد مظلوم و نااگاه را سپر خود قرار داده و آنها را به بهانه های مختلف در مقابل شهرداری و شورای شهر قرار می دهند.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری همدان افزود: مناطق بازآفرینی در دولت یازدهم تعریف و مشخص شد و اعتبار زیادی به این بخش تخصیص یافت.
عراقی اضافه کرد: شهرداری همدان در رابطه با بازآفرینی از اداره کل راه و شهرسازی عقب است در حالیکه راه و شهرسازی در این زمینه برنامه ارائه کرده است.
یکی از منتخبان پنجمین دوره شورای شهر همدان نیز گفت: فشارهای زیادی برای تایید نشدن انتخابات شورای شهر همدان وارد شد و استاندار همدان تلاش زیادی برای پیشگیری از تضییع رای مردم انجام داد.
کامران گردان افزود: تاخیر در تائید نتیجه انتخابات به نوعی وقت کشی بود که شورای پنجم را از انجام برخی امور از جمله تعیین شهردار با مشکل مواجه کرد.
وی گفت: شورای چهارم فعالیت های زیادی را برای جذب سرمایه گذار داشته است که برای نمونه می توان رایگان شدن عوارض ساخت هتل در راستای توسعه گردشگری و جذب توریست را مثال زد.
عضو شورای چهارم یادآوری کرد: پل سردار سرلشگر شهید حسین همدانی با پیش بینی اعتبار پنج هزار و 300 میلیارد ریالی آغاز شده است.
گردان افزود: این طرح به علت کمبود اعتبار و پرداخت نشدن مطالبات شهرداری توسط ادارات دولتی به کندی پیش می رود.
وی اضافه کرد: طبق قانون افراد بازنشسته می توانند دوباره در شهرداری مشغول به کار شوند که این مصوبه به ضرر شهرداری ها است.
منتخب شورای پنجم تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی شورای شهر همکاری نکردن کمیته انطباق است چون هر مصوبه به این کمیته ارسال می شود آن را رد می کنند.
گردان بیان کرد: رد کردن مصوبات و بازگرداندن آن به شورای شهر زماند و روند مصوب شدن یک طرح را ماه ها به عقب می اندازد که این رویه منفی باعث عقب رفت شهر شده است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.