به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا روز جمعه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان نهاوند افزود: آمریکا به دنبال آن است که ما دست از آرمانهای خود برداریم و تسلیم خواسته او شویم اما ماهیت انقلاب اسلامی این اجازه را به ما نخواهد داد.
وی گفت: البته نظام استکبار برای ضربه زدن به ما و نابودی انقلاب 38 سال است که همواره دست به توطئه می زند اما از آنجایی که خدا با ماست لذا همیشه توطئه های او نقش بر آب می شود .
وی با اشاره به لزوم جلوگیری از حرکتهای مخرب فرهنگی و سوء استفاده از آزادی گفت: برخی از آزادی می خواهند سوء استفاده کنند و حرکتهای مخرب فرهنگی را به نام آزادی در جامعه رواج دهند در حالیکه این قبیل اعمال ممکن است به هرج و مرج تبدیل شود .
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره فراهم آوردن زمینه های لازم برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئولان باید زمینه لازم برای اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراهم کنند و با افرادی که اهل شرارت هستند قاطع برخورد کنند
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن سالروزکشف حجاب از سوی رضا خان افزود: برخی فکر می کنند بی بندوباری و بی حجابی تمدن است و باعث پیشرفت کشور می شود در حالیکه ضربه ای که بی حجابی به کشور می زند باعث عقب ماندگی آن می شود .
وی گفت: نتیجه مقاومت در برابر دشمن صبر و پیروزی است و عاقبت آن شیرین است و آنچه که ما امروز در سوریه و عراق مشاهده می کنیم سرانجام مقاومت در برابر دشمن است .
حجت الاسلام مغیثی نیا با اشاره به تحرکات اخیر منافقین در فرانسه گفت: سازمان منافقین همان داعشیها هستند که جنایات زیادی علیه مردم ما انجام دادند اما با کمال تاسف در فرانسه تجمع نمودند که در این زمینه لازم است دستگاه دیپلماسی واکنش نشان داده و به فرانسه بفهماند که اینها 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند.
امام جمعه نهاوند در پایان با اشاره به خدمات سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی گفت: سپاه منشا خدمات زیادی به کشور بوده و در ترورهای اخیر تهران نیز سپاه سیلی محکمی به داعش زد لذا نباید این نیروی نظامی انقلابی تضعیف گردد.
خطیب جمعه نهاوند به سالروز کشف کودتای آمریکا در 18 تیر 59 اشاره کرد و یادآورشد: در این روز آمریکا کودتایی را علیه ایران در پادگان نوژه برنامه ریزی کرد که خوشبختانه نقشه آن خنثی شد
حجت الاسلام مغیثی نیا ادامه داد: این کودتا با عنایت خداوند متعال همچون حادثه طبس توسط خلبانی آمریکایی برملا و خنثی شد.
وی با اشاره به 21 تیر روز فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در این روز تاریخی در گوهرشاد مشهد مقدس عده ای زیادی نسبت به کشف حجاب رضاخان اعتراض کردند و شهید شدند اما حاضر به پذیرش امر رضا خان نشدند .
وی با اشاره به عدم انعکاس خبرهای مثبت نهاوند گفت: متاسفانه صدا و سیما خبر مربوط به شهدای هفتم تیر را منعکس نکرد اما خبر مربوط به یک نزاع در بیمارستان به گونه ای منعکس می شود که تیتر اول شبکه های خبری شده و حتی در شبکه خبر زیر نویس می شود که متاسفانه این خبر منفی باعث شد آبروی شهر نهاوند برود و در این زمینه برخی شبکه های مجازی به آن دامن زدند.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525 /6993
خبرنگار : وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.