به گزارش ایرنا غلامرضا نوروزی روز پنجشنبه در نشست سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان همدان اظهار کرد: حمایت از بانوان ورزشکار جزو سیاست های اصلی و اجرایی هیات است و در همین راستا برنامه ریزی لازم جهت ارائه خدمات روانشناسی و تغذیه ورزشی قهرمانان ورزشی زن از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در حال انجام است.
وی اضافه کرد: پیشرفت ورزش بانوان در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و نیاز است به لحاظ ساختار تغذیه و روانی نیز در سطح مطلوب قرار گیرند.
وی اجرای طرح صدور کارت های بیمه ورزشی در 365 روز را موجب جلب رضایت ورزشکاران دانست و گفت: در همین راستا توسعه خدمات هیات های پزشکی ورزشی در استان ها و تمرکز زدایی را در دستور کار خود قرار داده ایم.
وی افزود: در این فدراسیون همواره تلاش برای ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور را داشته ایم و رضایت ورزشکاران و فدراسیون های مختلف نشان از موفقیت این فدراسیون است.
نوروزی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت موجود در آموزش و پرورش گفت: با بهره مندی از ظرفیت بالای آموزش و پرورش می توان در جهت افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته اقدام کرد.
وی افزود: برهمین اساس تعامل و همکاری با تربیت بدنی آموزش و پرورش صورت گرفته که با اجرایی شدن آن شاهد رشد چشمگیری دربخش بیمه ورزشی خواهیم بود.
در این مجمع پیرامون مشکلات و موانع بیمه ورزشی و مسئولیت ورزشکاران بحث و بررسی شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.