به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده روز یکشنبه در کارگروه استانی تبیین ضوابط و ارتقای خدمات حمل و نقل مسافرافزود: این سامانه از طریق دستگاه نصب شده داخل اتوبوس و ارتباط با سیستم پلیس راه اطلاعات ساعت حرکت، سرعت و سایر شرایط ناوگان اتوبوسی و راننده را بدون نیاز به توقف برای پلیس ارسال می کند.
وی گفت: این اقدام به منظور عدم توقف و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران صورت گرفته است.
پناهنده با اشاره به کاهش 16 درصدی آمار سفر و مسافر در سه ماهه اول سال 95 نسبت به سال 94 و کاهش 18 درصدی سه ماهه اول سال 96 نسبت به سال 95 گفت: برای افزایش خدمات سفر با ناوگان عمومی باید تمام توان خود را به کار بندیم.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: ضوابط جدید تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های مسافربری، فضایی جدید برای ورود سرمایه‌گذاران و جلب رضایت مسافران فراهم کرده است.
پناهنده عنوان کرد: علاوه بر آن یکی از اقدامات قابل توجه برند سازی شرکتها است و با این اقدام شرکت های حمل و نقل تنها با عنوان برند تعریف شده و در قالب خط مسیرهای مشخص و تابعیت شرایط و ضوابط شرکت مادر نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.
وی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در خدمات به مسافران در ایام نوروز 96 گفت: استان همدان همواره در خدمات رسانی به مسافران در هر شرایط پیشرو بوده و امیدواریم در سفرهای تابستانی نیز شاهد خدمات رسانی مطلوب به مسافرین باشیم.
معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین بر ساماندهی حمل توشه همراه و غیرهمراه مسافر، بغل نویسی وسایل نقلیه عمومی مسافربری، شناسایی، بررسی توزیع سفر، استفاده از لباس فرم، نصب بر چسب و سایر خدمات به روز در راستای جلب رضایت مردم و مسافران تاکید کرد.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.