مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح مهارت مراقبت از خود برای 60 هزارو 200 دانش آموز دوره‌ ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنابه نقل از پایگاه خبری  آموزش و پرورش استان، مصطفی خزاعی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: در قانون بودجه سال 96 در راستای ساماندهی املاک و فضاها، امکان تغییر کاربری فضاهای آموزشی فراهم شده که از این فرصت می توان برای تأمین بخشی از نیازهای آموزش و پرورش استفاده کرد.

خزاعی افزود: باید از این فرصت با استفاده بهینه از املاک و سرمایه های راکد، بهبود و تغییر کاربردی املاک و زمین های بدون استفاده، ایجاد زمینه‌  لازم برای توسعه‌  هنرستان‌ها، فروش تولیدات هنرستان ها و کاهش وابستگی آموزش و پرورش به منابع دولتی، راهی برای تأمین بخشی از نیازهای آموزش و پرورش ایجاد شود.

وی گفت: سال گذشته طرح مهارت مراقبت از خود برای 60 هزارو 200 دانش آموز دوره دوم ابتدایی استان، طرح مدارس مراقب با رویکرد پیشگیری اجتماع محور در تمام  دوره های تحصیلی و طرح مدارس مراقب با رویکرد پیشگیری اجتماع محور برای تمام مقاطع تحصیلی و طرح آموزش مهارت های مقابله ای برای دانش آموزان دوره متوسطه اول برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر و رفتارهای پرخطر برگزار شد.

خزاعی اجرای طرح سفیران سلامت برای 200 مراقب سلامت و 24 هزار نفر از دانش آموزان سه دوره‌ تحصیلی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان خواند و افزود: آموزش تغذیه‌  سالم، اجرای طرح آهن یاری و ویتامین دی برای 100 درصد دانش آموزان دختر و پسر متوسطه‌ اول و دوم  از جمله اقدامات موفق آموزش و پرورش بوده است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.