رئیس اداره ورزش و جوانان بهار در این باره گفت: در این مراسم باشکوه که با حضور مسئولان برگزار شد، از سید محمدهادی حسینی تکواندو کار پهلوان و حامی مردم مظلوم فلسطین به نحوه شایسته تجلیل شد.
علی اصغر بهمنی روز جمعه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: حسینی تکواندو کار شهرستان بهار اواخر سال قبل در تورنمنت جهانی بلغارستان از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر در جهت حمایت از حقوق مردم فلسطین خودداری کرد.
وی اضافه کرد: این تکواندوکار با این حرکت پهلوانانه خود جوانان و نوجوانان مظلوم فلسطین را امیدوار به مبارزه کرد و فریاد بلند ظلم ستیزی مردم ازاده ایران را به گوش جهانیان رسانید.
وی یادآور شد: سید هادی حسینی در خرداد ماه امسال نیز در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش ورییس سازمان بسیج کشور تجلیل شد.
این ورزشکار بهاری اسفندماه سال قبل در حمایت از آرمان امام خمینی(ره) مبنی بر حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان از رویارویی با حریف اسرائیلی امتناع کرد.
حسینی 16 سال سن دارد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.